To blog "Craft Patterns"



  
Λατρεύω όμορφα πράγματα. Λατρεύω να δημιουργώ όμορφα πράγματα.
Πλέξιμο είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Έμαθα να πλέκω από τη μαμά μου όταν ήμουν μικρό κορίτσι. Μου άρεσε τόσο πολύ! Πλέκω όλη μου τη ζωή, έχω πάνω από 30 χρόνια εμπειρία και ποτέ δεν μου άρεσε να ακολουθώ τα μοτίβα, έφτιαχνα δικά μου σχέδια. Τώρα πλέον ασχολουμε με σχεδιασμό για πρωτότυπο πλεκτό – όπως παπουτσάκια μωρού Makwin, σπορτέξ, φραουλίτσα, πασχαλίτσα, σκουφάκια Hello Kitty, Mickey and Minnie Mouse, Santa, και άλλα.
Το κεφάλι μου είναι γεμάτο με διαφορετικές ιδέες και προσπαθώ να τα πραγματοποιήσω.

Τα μοτίβα είναι γραμμένα στα αγγλικά και ελληνικά και περιλαμβάνουν πολλές φωτογραφίες για κάθε στάδιο ώστε να είναι εύκολο ακόμα και για τους αρχάριους
Στο blog μου παρουσιάζω αυτά τα μοτίβα και κάθε μήνα κάνω διαγωνισμό (τώρα έχω 2 χριστουγεννιάτικους)

1 σχόλιο:

Fernando είπε...

Really amazing! I simply appreciating your work, just added your blog to my bookmark locales. I trust you will continue writing articles comparable to this. My website is best dissertation writing service

Blogger Widgets