Το blog "AVON Beauty Shop"


Γεια σας είμαι η Εύη και σας καλωσορίζω στο blog μου!    
Εδώ σας περιμένει ''Ένα ευχάριστο διάλειμμα'' από την καθημερινότητα με ποικίλης ύλης άρθρα και μεγάλη δόση θετικής σκέψης. Μην ξεχάσετε να ξεφυλλίσετετην Avon e-μπροσούρα μας ! Αν θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε πρόταση, παρατήρηση σχόλιο ή και την παραγγελία σας μπορείτε να μου στείλετε email στο:avonevim@gmail.com ή sms στο 6932.364.513
 
Η ζωή είναι χαρά και η χαρά μεγαλώνει όταν την μοιράζεσαι με πολλούς !!!

                            Εύη
σας περιμένω στη σελίδα μου για  : Avon Beauty Shop  
κινητό 6932.364.513
 

6 σχόλια:

Tonia είπε...

Hi Evi !!! beautiful!!!

Sor.Cecilia Codina Masachs είπε...

Soy Monja de clausura y no utilizamos productos de belleza, pero si me gustan los pensamientos positivos.Gracias
Con ternura
Sor.Cecilia

Ηλιάνα είπε...

Εύη πολύ όμορφη η σελίδα σου!
Θα ενημερώσω όλη την παρέα..

Cfu είπε...

πολυ ομορφα!!!!!
υπεροχα

MetalDefianceProductions είπε...

ωραια και χρησιμη σελιδα για να ομορφαινουνε οι γυναικες μας:)

Jenny Loo είπε...

Έχω ακούσει τα καλύτερα για τα προϊόντα Avon, ισως τώρα ήρθε και η ώρα να τα δοκιμάσω!... Πολύ καλό και χρήσιμο blog, καλή ιδέα!

Blogger Widgets