To blog "Zeta Papdo"


http://zetapapdo.blogspot.gr/
Θυμάμαι, τα πρώτα μου σκίτσα τα έκανα πάνω σε μπλε ριζόχαρτα τα οποία χρησιμοποιούν οι παραγωγοί μήλων για την ασφαλή μεταφορά τους. Τα έπαιρνα κρυφά από την αποθήκη του αγρότη παππού μου και ξεκινούσα τις προνηπιακές μου δημιουργίες!
Τα σκίτσα συνέχισαν να βγαίνουν από μέσα μου μέχρι και το γυμνάσιο σε όλες τις κενές σελίδες των σχολικών βιβλίων, γεμίζοντας τον βαρετό χρόνο της διδασκαλίας. Αργότερα βρήκα κάτι καινούριο να με συναρπάζει… το σχέδιο! Πήρα 3ετή μαθήματα Σχεδιασμού Εσωτερικών Χώρων κι έπειτα σπούδασα Σχεδιασμό & Τεχνολογία Ξύλου & Επίπλου στο Τ.Ε.Ι. Λάρισας. Είχα την χαρά και την τιμή να απορροφήσω γνώσεις από σπουδαίους καθηγητές σε όλη μου την φοίτηση εκεί κι αυτό επιβεβαιώθηκε από το 1ο Βραβείο Πτυχιακής Εργασίας που μου απονεμήθηκε από την αρμόδια επιτροπή της σχολής.
Τα ενδιαφέροντά μου δε σταματούν όμως στις γραφικές και τις εφαρμοσμένες τέχνες. Αγαπώ την τέχνη σε όλες της τις μορφές! Πιστεύω πως μέσα από την τέχνη μπορούμε να κατανοήσουμε και να μεταφράσουμε το νόημα της ίδιας της ζωής! Έτσι, τον ελεύθερο μου χρόνο τον μοιράζω ανάμεσα στη ζωγραφική, τη συγγραφή, τη φωτογραφία, τη διακόσμηση, το πλέξιμο, τον σχεδιασμό ρούχων/κοσμημάτων και τη “ψηφιακή τέχνη” όπως είναι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων και η δημιουργία ειδικών video effect.
Πηγαίνοντας “ένα βήμα πίσω”, για να παρατηρήσω σφαιρικά τα ενδιαφέροντα μου, βλέπω πως όλα αυτά αποτελούν κομμάτια ενός μεγαλύτερου στόχου. Τη δημιουργία εικόνων!
Δημιούργησα αυτόν τον χώρο για να εκθέσω μερικές από τις “εικόνες” μου, να δώσω χώρο και πάλι στα σκίτσα που σήμερα –στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε-, επιστρέφουν να μοιράσουν μια νότα ρομαντισμού στις ζωές μας, χιούμορ αλλά και πρωτότυπες ιδέες για επαγγελματικές κάρτες, συσκευασίες προϊόντων, προσκλητήρια γάμων και βαπτίσεων, ευχετήριες κάρτες κ.α.
Στο e-store της σελίδας μπορείτε να βρείτε και να παραγγείλετε handmade items αποκλειστικού σχεδιασμού και περιορισμένου αριθμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets