To blog "Red Rose Cheeks"


Red Rose Cheeks...σημαίνει, χμμ, "κόκκινα μαγουλάκια" - μία έκφραση που πάντα θεωρούσα πολύ γλυκιά χάρη στην παιδικότητα που τη χαρακτηρίζει. Τι σχέση, όμως, έχει η φράση αυτή με ένα fashion blog, όπως αυτό; Ίσως καμία. Ίσως μεγάλη. Εσείς θα το κρίνετε. Η φράση "Red Rose Cheeks" mου φέρνει στο μυαλό κορίτσια και γυναίκες των 50's, γεμάτες όρεξη, όμορφα ρούχα, κόκκινα χείλη και φυσικά...ροδοκόκκινα μάγουλα! Μου φέρνει στο νου πουά, καρό, ριγέ, ζουμερές λεπτομέρειες, λουλούδια, ρομαντισμό, αναμνήσεις, αυθορμητισμό, εποχές που τα κορίτσια κοκκίνιζαν από τα κοπλιμέντα των αγοριών...!
   Για όλα αυτά μιλάω μέσα από το blog μου και μέσα από τα ρούχα μου, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό. Πάντα ήμουν από τους ανθρώπους που συνδύαζαν κάθε τους στιγμή με ένα ρούχο, ένα κολιέ, ένα ολοκαίνουριο ζευγάρι γόβες, γι' αυτό και τις περισσότερες φορές τα posts μου αναφέρονται στα συναισθήματα που μου προκαλεί η περίσταση στην οποία καλούμαι να παρευρεθώ ντυμένη ανάλογα.

   Στο Red Rose Cheeks θα βρείτε:

Τα προσωπικά μου outfits

Τις προσωπικές μου συνθέσεις, όπως τις ονομάζω, με αντικείμενα, ρούχα ή άλλες λεπτομέρειες

Όμορφες φωτογραφίες από πράγματα που με εμνέουν

Ελπίζω, έμπνευση

   Επισκεφτείτε με στο http://redrosecheeks.blogspot.com.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets