To blog "fairytale"



fairytale-nadia.blogspot.com

Πριν από 2 περίπου χρόνια, στις 19.01.2010 γεννηθηκε η κορη μας.Η ζωη μου απεκτησε νοημα.Η καθημερινοτητα μου γεμισε απο ευτυχια,χρωματα,ζωη. Ξαφνικα, ενα πρωινο, ξεθαφτηκε απο μεσα μου η επιθυμια της δημιουργιας.

Αρχισα λοιπον να κανω οτι μπορω για να προσφερω στους γυρω μου,να τους γεμισω χαρα. Με μεγαλη αγαπη,  προσπαθω να φτιαχνω πραγματα, απο φαγητα μεχρι κατασκευες,πραγματα που θα δωσουν χαρα σε ολους σας (κυρίως στα παιδικά πλασματάκια). Προσπαθώ να παντρέψω αρμονικά την αγάπη μου για τα παιδιά με τη δημιουργία - φαντασία και να εκφράσω σε ένα καμβά,σε ένα άψυχο αντικείμενο ό,τι πιο γλυκό και ονειρεμένο μπορώ.Έναν κόσμο που όλα τα παιδάκια φαντάζονται,πέρα από τα όνειρα.....
Σας προσκαλώ λοιπόν να με ακολουθήσετε σε αυτά τα μονοπάτια που είναι τόσο αγγελικά πλασμένα,γεμάτα χρώματα,αγάπη και παιδικές φωνούλες. Σε δρόμους ειλικρινείς, όπου τα μίση και οι έχθρες δε χωρούν,σε δρόμους γαλήνιους,γεμάτους όνειρα και φαντασία.
Ευχομαι να το πετυχω. Να ειστε ολοι καλα και να προσπαθείτε να βλέπετε τη ζωή πάντα από τη θετική της πλευρά.Γιατί η ζωή είναι ωραία.....


Καλή πλοήγηση
Φιλικά

nadia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets