To blog "Mama from Greece"

Γειά σας! Είμαι η Βικτώρια, κατάγομαι από την πανέμορφη Χαλκιδική και μένω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι μαμά του μικρού Δημήτρη που γεννήθηκε τον Μάιο του 2010. Με την γέννηση του γιού μου άρχισε μια νέα συναρπαστική σελίδα στη ζωή μου!  

Δημιούργησα αυτό το blog δύο μήνες πριν με κεντρική ιδέα να εξυμνήσω (σε μία περίοδο που όλοι κατακρίνουν την Ελλάδα) την ελληνίδα μάνα και γιαγιά αλλά και να κρατήσω συντροφιά στις άλλες μαμάδες του διαδικτύου προσφέροντας τους ιδέες για να περνάνε τέλεια με τα μικρούλια τους αλλά και μαθαίνοντας παράλληλα μέσα από εσάς το πώς να είμαι η τέλεια μαμά!
Αν σας αρέσουν και εσάς οι κατασκευές, η ανακύκλωση, η κηπουρική και η σταυροβελονιά αλλά και πολλά άλλα, σας περιμένουμε στο http://mamafromgreece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets