To blog "Περί Ζαχαροπλαστικής"

Ονομάζομαι Σκουρογιαννάκης Γιάννης, είμαι 17 χρονών και ασχολούμαι με την ζαχαροπλαστική από τα 14. Θυμαμαι ηθελα πολύ να φτιαξω μονος μου μια τουρτα για τα γενεθλια της κολλητης μου.Το αποτελεσμα με ενθουσιασε και ετσι αρχισα σιγα σιγα να ανακατευομαι στην κουζινα της μαμας. Συνεχως πειραματιζομουν με κατι διαφορετικο.Ετσι ξυπνησε το παθος μου για την ζαχαροπλαστικη.Τα τελευταια 2 χρονια γεμιζω τον ελευθερο χρονο μου ευχαριστα φτιαχνοντας γλυκες λιχουδιες για συγγενεις και φιλους. Η ζαχαροπλαστικη είναι για εμενα δημιουργια και τεχνη μαζι αλλα και κατι που με εκφραζει.Ετσι λοιπον αποφασισα να ασχοληθω και να αφοσιωθω αποκλειστικα στην τεχνη αυτή. Ξεκινησα λοιπον το δικο μου μπλοκ με προσωπικες δημιουργιες αλλα και αγαπημενες συνταγες.Το μπλοκ μου είναι το ΠΕΡΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ (http://perizaxaroplastikhs.blogspot.gr/) και η σελιδα μου στο facebook (https://www.facebook.com/perizaxaroplastikhs) αντιστοιχα.Σκοπός της σελίδας αυτής είναι να αγαπήσουμε όλοκαι περισσότερο την ζαχαροπλαστική. Μέσα από το μπλοκ αυτό θα προβάλλονται συνταγές, τεχνικές και ορολογίες της ζαχαροπλαστικής από διάφορες αξιόπιστες σελίδες αλλά και δικές μου δημιουργίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets