Το blog "____Σοφία Νικοπούλου Interior Design____ ___Γραφείο Αρχιτεκτονικών Εφαρμογών___ "




Το blog μου καταπιάνεται με την διακόσμηση και τις κατασκευές και αποτελεί επίσης και την επαγγελματική μου σελίδα, μιας και είμαι αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων και μηχανικός έργων και ασχολούμαι με αυτό τον τομέα επαγγελματικά, με βάση την Θεσσαλονίκη και δραστηριότητες σε όλη την βόρεια Ελλάδα.

Η ιδέα για την διαμόρφωση αυτού του ιστολογίου ήρθε μέσα από την αγάπη μου για την διακόσμηση αλλά και την ανάγκη για επικοινωνία. Όπως και εγώ κατά καιρούς έβρισκα χρήσιμα και ενδιαφέροντα άρθρα σε άλλα blogs, παρομοίως ήθελα να δημιουργήσω έναν ιστότοπο όπου οποιοσδήποτε θα μπορούσε να αντλήσει πληροφορίες και να βοηθηθεί.

Είναι πρωτίστως μια ευχάριστη διαδικασία που με φέρνει κοντά σε ανθρώπους με παρόμοια ενδιαφέροντα και δευτερευόντως, μια σελίδα στην οποία κανείς μπορεί να ενημερωθεί για τις δουλειές και τις υπηρεσίες μου και να έρθει σε επαφή μαζί μου.


1 σχόλιο:

Sor.Cecilia Codina Masachs είπε...

Hola Aracelis, paso a saludarte, estoy de vacaciones y desee ver tu precioso blog.
Te dejo mi ternura
Sor.Cecilia

Blogger Widgets