To blog "Το μικρό μου blog"




Μετράει σχεδόν 2 χρόνια ζωής και είναι η μικρή μου αγάπη. Ξεκίνησα γράφοντας κυρίως θα θέματα που αφορούν τη μητρότητα και τις εμπειρίες μου μέσα από αυτήν, καθώς είμαι και η ίδια μητέρα 2 μικρών κοριτσιών. Στην πορεία, και καθώς ανακάλυπτα και άλλους πολλούς bloggers πήρα μεγαλύτερη ακόμα έμπνευση και σιγά σιγά προσπάθησα να το ομορφύνω και να το εμπλουτίσω.
Είναι πάντα το μέρος όπου εναποθέτω την έμπνευση και τις σκέψεις μου και γράφω πλέον όσο περισσότερο μπορώ αλλά και όταν υπάρχει κάτι πραγματικά ουσιαστικό που θέλω να μοιραστώ αλλά και να θυμάμαι για πάντα.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Aqui escrevemos um pouco de nós próprios e vivenciamos as histórias de muitos que se interligam connosco.

No final de algum tempo isto já tem nome e morada certa. O nossa paixão vai-se desenhado em cada texto em cada gesto...

Blogger Widgets