To blog "ART of HAND"


Είμαι η Δήμητρα. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα έψαχνα κάτι. Πάντα ψαχνόμουν. Πάντα έψαχνα τον εαυτό μου. Τους τελευταίους μήνες ανακάλυψα την αγάπη μου ως πρός το χειροποίητο κόσμημα. Ξεκίνησα δειλά δειλά να φτιάχνω τα πρώτα κοσμήματα για να φοράω εγώ και στην συνέχεια γνωστοί και φίλοι ζητούσαν και από κάποιο κομμάτι. Από πολύ μικρή ηλικία ανακάλυψα ότι με εκφράζει
πάρα πολύ ο γραπτός λόγος. Είναι αυτός που μου ταιριάζει. Έτσι δημιούργησα το ιστολόγιο ART of HAND. Πρόκειται λοιπόν για την Τέχνη των Χεριών, που παρουσιάζεται μέσα από το ομόνυμο ιστολόγιο.
Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα βρέθηκα να έχω έναν σεβαστό αριθμό μελών στο ιστολόγιό μου και αυτό με έκανε να αισθανθώ μεγάλη χαρά αλλά και ικανοποίηση για αυτό που κάνω! Γνώρισα ανθρώπους που κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα είχα καταφέρει να τους συναντήσω. Και τέλος συνειδητοποιώ καθημερινά πόσο ρομαντικός, ξεκάθαρος ή κοφτός μπορεί να είναι ο γραπτός λόγος.
Από όλα λοιπόν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προτιμώ τον blogger και δεν αλλάζω το ιστολόγιό μου με τίποτα!

http://art-of-hand.blogspot.gr/


Δασκαλοπούλου Δήμητρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets