To blog "Μπιχλιμπιδο...κατάσταση"



Γεια σας, είμαι η Χριστίνα κι από μικρή ενθουσιαζόμουν με καθετί χειροποίητο_ τι πρωτότυπο_ Κάποια στιγμή αποφάσισα δειλά δειλά να μπω κι εγώ στο χώρο του χειροποίητου! Ξεκίνησα να δημιουργώ κοσμηματάκια και κατασκευούλες, νιώθοντας αυτόν τον ενθουσιασμό μου για τα χειροποίητα μέρα με τη μέρα να αυξάνεται! Δε μπορούσα όμως αυτό τον ενθουσιασμό να τον κρατήσω μέσα στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού, έτσι δημιούργησα αυτό το χώρο μέσα από τον οποίο θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις, ιδέες, απορίες αλλά και τις δημιουργίες μου _ή καλύτερα για να δικαιολογήσω και τον τίτλο του ιστολογίου τα "μπιχλιμπίδια" μου! Το ιστολόγιο μου ωστόσο είναι σε αρκετά πρώιμο στάδιο, μιας και δεν πάνε ούτε τρεις βδομάδες από τότε που δημιουργήθηκε!
Θα χαρώ πολύ αν επισκεφτείτε το χώρο μου και του αφιερώσετε λίγο χρόνο και γιατί όχι να με βοηθήσετε να τον βελτιώσω!

3 σχόλια:

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Ένα υπέροχο blog με χρήσιμες αναρτήσεις. Φιλικό περιβάλλον. Συγχαρητήρια Χριστίνα!!!

starhomecraft είπε...

Πολυ ωραιο μπλογκ με εξυπνες κατασκευες,και με εξαιρετικη δημιουργο!!!

Roselia Bezerra είπε...

Olá, querida
Muita luz e sucesso com o seu blog!!!
Deus te cubra de bênçãos e te faça feliz!!!
Bjs festivos de paz

Blogger Widgets