To blog "ΤΑ ΕΦΤΑΝΗΣΑ"


"Η αγάπη για τον Τόπο καταγωγής μου, για τους Τόπους που έζησα  και έχω τις αναμνήσεις μου, κι  εδώ που ζω σήμερα (Νέα Υόρκη , όπως θα δείτε και στο Προφίλ μου) μ' έκαναν να δημιουργήσω αυτό το blog Eftanhsa.blogspot.com
 
Είναι ο συνδετικός κρίκος με τις ρίζες μου που δε ξεχνώ,αντίθετα πάντα νοσταλγικά θυμάμαι, και με την επιθυμία μου να γνωρίσω σ' όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους  τη Φυσική τους  ομορφιά, την Ιστορία τους, τον Πολιτισμό τους ,την Κληρονομιά τους.
Η αδιαφορία των πάσης φύσεως ιθυνόντων για την προώθησή  και την συντήρηση της Πολιτιστικής τους κληρονομιάς  μ' έκανε ν αναλάβω το ρόλο του "διαφημιστή"

των Ιονίων Νησιών!"

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ένας διαφημιστής που αγαπάει πραγματικά αυτό που διαφημίζει.
"Τα Εφτάνησα" της θύμησής του.

Καλημέρα

Blogger Widgets