To blog "Eustathias’s Art & Craft"




Γεια σας!!!
Είμαι η Ευσταθία μαμά του Σωτήρη...σύζυγος και νοικοκυρά όχι από αποκλειστικά από δική μου επιλογή αλλά και λόγο ανεργίας και κρίσης....
Ο γιος μου στάθηκε η αφορμή για να ασχοληθώ με την χειροτεχνία, τη ζωγραφική και τις κατασκευές πάσης φύσεως...

Όταν ετοιμάζαμε την βάπτιση του ήθελα να ασχοληθώ με την διακόσμηση προσωπικά, έτσι άρχισα να εξοπλίζομαι με χρώματα, πινέλα, καμβάδες και πολλά άλλα υλικά....Ξεκίνησα φτιάχνοντας ένα πίνακα για το στολισμό του προαυλίου χώρου της εκκλησίας και έτσι ξεκίνησαν όλα...Βιβλία ευχών, πίνακες για μικρούς και μεγάλους και κατασκευές....Θέλω συνέχεια να φτιάχνω νέα πράγματα. Πρώτη φορά στη ζωή μου είχα ένα χόμπυ και αποφάσισα αυτό να το δείξω στον κόσμο...και ξεκίνησα δειλά δειλά το blogging...

Τι να πω βρήκα έναν νέο κόσμο εδώ μέσα...οι αναρτήσεις των φιλικών μου Blogs είναι η μια καλύτερη από την άλλη και Ιδέες, πολλές ιδέες που απλόχερα μοιράζονται...Έτσι συνέχισα, φτιάχνοντας χειροποίητα δωράκια για τους φίλους μου!

Εδώ μέσα μπορώ να πω, πως πολύ γρήγορα με αγκάλιασε η κοινότητα. Αυτό το καταλαβαίνω από την τακτική επικοινωνία και τα πολύ καλά τους σχόλια...Έχω πάρει πολύ χαρά γιατί άνθρωποι που δεν με γνωρίζουν προσωπικά, αναγνωρίζουν αυτά που κάνω και για μένα αυτό είναι μεγάλη ικανοποίηση ίσως από τις λίγες που έχω τέτοιες εποχές!!!!

Το blog μου είναι το  http://eustathiaartandcraft.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets