To blog "Γλυκές Δημιουργίες, Happy Frog Cakes!"




Είμαι η Χαρά, 21 ετών και είμαι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ.. Η ζαχαροπλαστική είναι για μένα ΠΑΘΟΣ και ένας τρόπος καλλιτεχνικής έκφρασης.

Δεν είμαι, δυστυχώς, επαγγελματίας ζαχαροπλάστης, ούτε έχω κάνει κάποια μαθήματα ζαχαροπλαστικής.. Τα μυστικά των γλυκών τα μαθαίνω από την μανούλα μου- που ότι φτιάχνει είναι πεντανόστιμο- και από αναζήτηση σε βιβλία ζαχαροπλαστικής και στο ίντερνετ..

Ξεκίνησα να φτιάχνω τουρτίτσες για τους αγαπημένους μου φίλους και κάθε μια από αυτές εξέφραζε απόλυτα και αποκλειστικά τον καθένα από αυτούς!!! Πλέον έχει γίνει θεσμός και όλοι περιμένουν να δουν την ιδιαίτερη τουρτίτσα τους!

Έφτιαξα το blog http://happyfrogcakes.blogspot.com/ για να μοιραστώ μαζί σας τις δημιουργίες μου και να δείξω ότι πολύ εύκολα μπορείς να φτιάξεις όμορφες και ξεχωριστές δημιουργίες με πολύ αγάπη και φαντασία! Το μικρό διάστημα που έχω αυτό το blog, μου έδωσαν πολύ χαρά τα θετικά σχόλια των επισκεπτών μου, και ελπίζω το παρεάκι μου να μπορέσει να μεγαλώσει κι άλλο για να μπορούμε να επικοινωνούμε και να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον!

Φιλάκια:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets