To blog "Περπατώ Περπατώ μες την Πόλη"


Πόλη, Κωνσταντινούπολη, Istanbul, Constantinople..
Μία πανέμορφη πόλη γεμάτη μυρωδιές, εικόνες, τοπία, χρώματα, μουσικές..
Εδώ και ένα χρόνο περίπου ζω στην Πόλη και προσπαθώ να ανακαλύψω τα όμορφα μυστικά της.
Η αλήθεια είναι ότι είναι πολλά και κρυμμένα σε πολλές γωνιές της.
Μέσα από το blog μου:http://perpatoperpatomestinpoli.blogspot.com/blogspot.com/ μπορείτε να δείτε όμορφες φωτογραφίες από τις βόλτες μου στην Πόλη και να πάρετε μια γεύση από την ζωή και την καθημερινότητά της.
Η Πόλη με έχει μαγέψει.... και όπως είχα γράψει στη πρώτη μου δημοσίευση....
"Γι' αυτό κι εγώ περπατώ, τρέχω, μπουρδουκλώνομαι, δοκιμάζω, ψαχουλεύω, διαλέγω, μυρίζω, γεύομαι, ακούω, ψιθυρίζω, κοιτάζω, χαζεύω, ηρεμώ, συγκρίνω, σκέφτομαι, ζηλεύω, θέλω, μαθαίνω, φτιάχνω, αλλάζω, ονειρεύομαι....
Όλες, λοιπόν, τις εικόνες, τις μυρωδιές, τις σκέψεις και τις εμπειρίες που θα ζήσω εδώ στην Πόλη, θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας!" 
Σας περιμένω λοιπόν, στο blog μου να απολαύσουμε μαζί τις ομορφιές της Πόλης!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Ευχαριστώ πολύ για την παρουσίαση!!
Να είστε καλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

Χαιρετισμούς από τη όμορφη Πόλη,
Ισμήνη!!

Top blogs είπε...

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας στην παρέα μας. Καλό καλοκαίρι!

Blogger Widgets