To blog της "meggie's"

Σήμερα, φίλοι μας, ξεκινάμε με την πρώτη παρουσίαση κατά σειρά αποστολής τους .
Δεν βάζουμε link για το blog της σεβόμενοι την επιθυμία της.


Διάβασα την πρόσκλησή σας και το πρώτο που σκέφτηκα είναι πως μου μοιάζει δύσκολο να παρουσιάσω τη meggie μακριά από τη σελίδα της. Την εκθέτω ήδη στο φυσικό της χώρο και εκεί φαίνονται όλα όσα ζητάτε πολύ αναλυτικά. Αν το έκανα συνοπτικά στη σελίδα σας θα δυσκολευόμουν ιδιαίτερα γιατί ενώ η ουσία του blogging για μένα είναι η εκτόνωση, η επικοινωνία, η αλληλεπίδραση και πολλές φορές η συντροφικότητα, περιγράφοντάς τα όλα αυτά αλλού θα μου καθόταν σαν διαφήμισή μου και με την διαφήμιση μπορώ να πω πως είμαι αλλεργική.
Αναγνωρίζω όμως την διάθεσή σας να επικοινωνήσετε όσα περισσότερα blogs και όσους περισσότερους bloggers μπορείτε μέσα στο χώρο του διαδικτύου. Σκέφτομαι λοιπόν πως εγώ τουλάχιστον στην προσπάθειά σας αυτή θα μπορούσα να περιγράψω άνετα ένα blog που εγώ θεωρώ άξιο επικοινωνίας και τους λόγους μου. Η δική μου ματιά ή αν θέλεις η δική μου προτίμηση ασφαλώς θα ήταν υποκειμενική αλλά και πάλι θα οδηγούσε ίσως άλλους να "βρουν" ένα άλλο blog, έναν ακόμα blogger, μία ακόμα ιστοσελίδα και ό,τι αυτή προσφέρει. Με ευχαρίστηση θα έκανα μια τέτοια παρουσίαση που αν το θέλεις θα ήταν και "βίωμά μου" μέσα από το χώρο των blogs. Άλλωστε ό,τι ο καθένας μας είναι φαίνεται (όσο παίρνει) στα κείμενά του, στο χώρο του…


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Exei polu plaka... i kopela de kserei na grafei! De katalava leksi! Allou ta komata ki allou oi teleies! Leei pws ta grafei analutika sto blog tis, alla apo tin alli de mas dinei to link na ta diavasoume!

oallosmoueaftos είπε...

Το ότι δεν καταλάβατε λέξη αγαπητέ/ή, είναι πλήρως κατανοητό από το σύνολο του σχολίου σας!
Ίσως φταίει το γλωσσικό μόρφωμα που χρησμοποιήτε εσείς για να γράφετε.
Ξαναδιαβάστε λίγο πιο προσεκτικά και ίσως καταλάβετε περισσότερα.
Εξ άλλου εάν κάνατε τον κόπο να δείτε στην δεξιά στήλη μας, θα βλέπατε το συγκεκριμένο blog. Δεν το κάνατε.
Και εάν δεν καταλαβαίνετε ούτε εμάς σε ότι λέμε, το οποίο είναι πιθανόν, να σας εξηγήσουμε ευχαρίστως.

Λέμε, ότι δεν δεχόμαστε προσβλητικά και αγενή σχόλια προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, ιδίως από ανώνυμους. Σεβόμαστε την όποια άποψη, αρκεί να εκφραστεί με ευγένια και σεβασμό !!!

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με την απάντηση που δώσατε... Και θα πω στο φίλο που έκανε το σχόλιο, ότι το να κρίνουμε είναι εύκολο. Το να παρουσιάσουμε κάτι είναι το δύσκολο. Δυστυχώς σ' αυτή τη χώρα μάθαμε μόνο να κρίνουμε. Και τις περισσότερες φορές κακόπιστα και ανεύθυνα.
Εγώ αντίθετα από την απάντηση της κοπέλας και από μια προσεκτική ματιά που έριξα στο μπλογκ της διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια γλυκιά παρουσία και ένα ακόμη γλυκύτερο άνθρωπο γεμάτο αισθήματα και ανθρωπιά..
Εύχομαι τα καλύτερα σε όλους και καλές γιορτές να έχουμε...
Και ας ελπίσουμε ότι ο νέος χρόνος θα αφήσει πίσω του όλα τα δυσάρεστα.
Συγνώμη για την ανωνυμία αλλά δυστυχώς δεν δέχεται το μαιλ μου..

oallosmoueaftos είπε...

:)))

Ανώνυμος είπε...

Nomizw oti an i evaisthisia eixe baros i Meggie tha itan yperbari..
O filos pou ekane to prwto sxolio mallon den mpike ston kopo na to anakalypsei..

Ανώνυμος είπε...

Σιγά καλέ δάκρυσα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ευαισθησία και αγάπη.
Χρόνια πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και λίγα μωβ δάκρυα και από μένα.
Καλή χρονιά.

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά.
Υγεία και αγάπη.

Unknown είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
στη Meggie μας
Σε αγαπάμε

Blogger Widgets