To blog "Vasia is writing.."


"Σκέφτομαι και γράφω
Καμιά φορά μόνο σκέφτομαι,
Καμιά φορά μόνο γράφω
Χωρίς να σκέφτομαι..
Όσοι δεν γράφουν
δεν με "ενοχλούν"
Όσοι δεν σκέφτονται όμως..
Πολύ!"

Με αυτά τα λόγια σας καλωσορίζω στο καινούργιο μου ιστολόγιο...(ναι ναι , έχω άλλα δύο), με την ελπίδα να μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου, αλλά και την αισιοδοξία μου, μια που είμαι και αθεράπευτα αισιόδοξη..... Το αν θα σας αρέσει το καινούργιο μου εγχείρημα δεν το ξέρω, εκείνο που ξέρω όμως είναι πως θα προσπαθήσω να σας κάνω να δείτε την καθημερινότητα με άλλα μάτια... Και γιατί όχι , και την ίδια τη ζωή! 
Παράλληλα θα μοιράζομαι μαζί σας το ταξίδι μου προς την συγγραφική ζωή και την έκδοση του πρώτου μου βιβλίου, που αναμένεται να ολοκληρωθεί την άνοιξη του '13. 
Θα έχουμε να λέμε πολλά, και να γράφουμε ακόμα περισσότερα... 
Vasia is writing.. .. και σας περιμένει! 

3 σχόλια:

Karolina , Krystyna , Klara ♥ είπε...

Greatings from Poland ; )

Γιάννης Γαβριηλίδης είπε...

ωραίο ύφος γραφής! καλή αρχή!

αγκαθι είπε...

Όμορφες σκέψεις κι απόψεις.Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!
Σοφία

Blogger Widgets