Το blog "Silent Symmetry"



Πριν περίπου 1,5 περίπου χρόνο, αισθάνθηκα την ανάγκη να μοιραστώ σκέψεις, συναισθήματα, μεράκι και την προσωπική μου γραφή με άλλους ανθρώπους που ίσως να αισθάνονται όπως εγώ.

Γι' αυτό και αποφάσισα να δημιουργήσω ένα ιστολόγιο στο οποίο θα μπορούσαν να αποτυπωθούν, όσο πιο αυθεντικά γίνεται από τη δική μου πλευρά, όλα τα παραπάνω.

Το blog μου (http://silentsymmetry.blogspot.com) περιλαμβάνει άρθρα, σκέψεις, βιντεάκια και μικρές πληροφορίες που θεωρώ ότι μπορούν να μας διασκεδάσουν, να μας ενημερώσουν, να μας παρακινήσουν και πάνω από όλα να μας κάνουν να σκεφτούμε όχι μόνο με το μυαλό, αλλά και με την καρδιά.

Πιστεύω πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό για εμάς τους ανθρώπους να μάθουμε να λειτουργούμε και με το συναίσθημα, το οποίο μας βοηθά να ανακαλύψουμε κρυμμένες πτυχές του εαυτού μας.
Αν θελήσετε να επισκεφθείτε το ιστολόγιό μου, μην διστάσετε να κάνετε τα προσωπικά σας σχόλια -θετικά ή αρνητικά-, τα οποία είναι πάντοτε εποικοδομητικά! θα χαρώ πολύ να διαβάσετε μερικές από τις αναρτήσεις μου, παλιές ή καινούριες! 

Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας :-)

5 σχόλια:

Κλεομένης Παπ. είπε...

Αγαπητή μου φίλη

διάβασα την τελευταία σας ανάρτηση από την ποιητική συλλογή του Μίλτου Σαχτούρη και πραγματικά εντυπωσιάστηκα.

Είναι από τους αγαπημένους μου και ομολογώ με ξάφνιασε που μια νέα κοπέλα όπως εσείς (διάβασα στο προφίλ σας ότι είστε φοιτήτρια της ψυχολογίας) διάλεξε ακριβώς αυτό το κομμάτι, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του έργου του αναφέρεται στην κατοχή και την μεταπολεμική περίοδο.

Το ιστολόγιό σας είναι από τα καλύτερα και το συνιστώ σε όλους τους καλούς φίλους εδώ.

Ανώνυμος είπε...

Αξιόλογο!
Πρέπει να είστε βαθιά συναισθηματικό άτομο.

Ανώνυμος είπε...

πολύ καλό μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

Yπέροχο, διαβάστε το όλοι!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ αξιόλογο ιστολόγιο!

Blogger Widgets