To blog "ΤΡΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ"


Αγαπητοί μου φίλοι
Ονομάζομαι Τράκα Δήμητρα και το ιστολόγιό μου είναι το Αλεξάνδρα-Τράκα Δήμητρα και το βρίσκετε είτε με το όνομά του στο google είτε στην διεύθυνση 
http://alexandra-trakadimitra.blogspot.gr/
Η αιτία της δημιουργίας αυτής της σελίδας ήταν για να παρουσιάσω το πρώτο μου βιβλίο και να το μοιραστώ με φίλους που το αγάπησαν.
Το βιβλίο μου λέγεται "Αλεξάνδρα", είναι μυθιστόρημα και είναι ένα βιβλίο της αγάπης. Κυκλοφόρησε αρχές Μαΐου του 2012 από τις εκδόσεις Οσελότος. Αν επισκεφτείτε το ιστολόγιό μου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το βιβλίο μου αλλά κυρίως τον αληθινό λόγο που το έγραψα. Έχω επίσης και σελίδα στο facebook όπου θα με βρείτε με το όνομα Αλεξάνδρα-Μυθιστόρημα. Η δημιουργία το ιστολογίου μου έδωσε μια ώθηση στο βιβλίο μου γιατί μέσα από εκεί με γνώρισαν πολλοί άνθρωποι και προς μεγάλη μου έκπληξη έμαθα ότι κατάφερα ν' αγγίξω κάποιους από αυτούς αλλά και να μοιραστώ πολλά. 
Αν χρειάζεστε περισσότερα στοιχεία μου, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω του mail μου και θα σας στείλω ό,τι άλλο θέλετε.
Με εκτίμηση
Τράκα Δήμητρα

4 σχόλια:

Σάββας είπε...

Πανέμορφο ιστολόγιο! Υπέροχο βιβλίο! Εξαιρετικός άνθρωπος η κ. Δήμητρα Τράκα!

ΤΡΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Σάββα μου σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

Πολύ ζεστό ιστολόγιο!! Πολύ καλό το βιβλίο της. Η Δήμητρα, καταπληκτικό παιδί!!!

ΤΡΑΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ είπε...

Δήμητρά μου να είσαι καλά σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Blogger Widgets