To blog "Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα"



  
Ονομάζομαι Αλεξιάννα και το blog μου με τίτλο «Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα» βρίσκεται στη διεύθυνση http://alexiannatsotsou.blogspot.gr.

Η ιδέα ενός ιστολογίου υπήρχε μέσα μου από καιρό, μιας και το γράψιμο είναι για μένα ο βασικότερος τρόπος έκφρασης, αποφόρτισης, δημιουργικότητας και αισθήματος πλήρωσης. Αρχικά ήμουν ασαφής ως προς τις προθέσεις μου για αυτό το ιστολόγιο και το περιεχόμενό του. Θα έγραφα ότι μου ερχόταν στο μυαλό, έτσι έλεγα. Όμως, κάποια στιγμή σκέφτηκα πως θα ήταν καλύτερο να έχει μια πιο συγκεκριμένη θεματολογία, την οποία βέβαια μέσα στο πλήθος ιδεών του κεφαλιού μου αδυνατούσα να βρω. 
«Γιατί δεν ασχολείσαι με τη γυναικεία ψυχολογία;» με ρώτησε ο φίλος μου. 
«Σ’ έχω πρήξει με τον τρόπο που σκέφτομαι και συμπεριφέρομαι, ε; Μην πεις όχι, ξέρω ότι είναι έτσι.» ήταν η δικιά μου απάντηση. 
Το όχι ήρθε παρ’ όλ’ αυτά, αλλά η δική μου προσοχή είχε πάρει άλλη κατεύθυνση πλέον. «Δεν είναι κάπως περιοριστική αυτή η θεματολογία; 
Εγώ θέλω να γράφω και για άλλα πράγματα, για την επικαιρότητα π.χ., κοινωνικά προβλήματα, ίσως και πολιτικά καμιά φορά.» 
«Γράψε για τον κόσμο μέσα από τα μάτια μιας γυναίκας.»

Κοινότυπο. Μα είχε δίκιο. Μια γυναίκα, που λατρεύει να μιλάει, να φιλοσοφεί και να αναλύει τον έρωτα και τις σχέσεις, που σκέφτεται πολύπλοκα, ακατανόητα πολλές φορές, που δακρύζει στη θέα ενός απροστάτευτου ζώου ή ενός γεράκου στα φανάρια να πουλά χαρτομάντιλα, μια κλασική γυναίκα, κυκλοθυμική, με αντιδράσεις απρόβλεπτες ακόμα και στην ίδια, αλλά περήφανη για τον εαυτό της, όσο κι αν ξέρει πως ο αγώνας της είναι να μάθει να συγκρατεί τα ελαττώματά της, αυτό είμαι εγώ και αυτό θέλω να μοιράζομαι με όσους επισκέπτονται το blog μου. Μπορεί να λέω ιστορίες χιλιοειπωμένες. Αλλά αυτό δεν φιλοδοξεί να κάνει καθένας που ασχολείται με το λόγο; Σε πράγματα συνηθισμένα να δώσει μία καινούρια διάσταση με τα λόγια του.

Ο τίτλος διαμορφώθηκε λίγες μέρες αργότερα. Περιέχει τρεις βασικές πλευρές μου. Το όνομα και το φύλο μου βεβαίως, αλλά και το στοιχείο του ζωδίου μου. Όχι πως πίστεψα ποτέ με προσήλωση στα ζώδια. Δεν θα το ανέφερα καν, αν τα χαρακτηριστικά που δίνονται σε όποιον έχει γεννηθεί Απρίλιο και είναι κριός, δεν ταίριαζαν με τον χαρακτήρα μου. Οξυθυμία, αυταρχική πολλές φορές διάθεση που πηγάζει από την προσπάθεια ελέγχου των πάντων, ισχυρογνωμοσύνη, κτητικότητα, ένταση, αλλά και δοτικότητα, αφοσίωση. Και πάλι, δεν θα ανέφερα καν αυτά τα χαρακτηριστικά, αν δεν θεωρούσα ότι λίγο ως πολύ διακρίνουν κάθε γυναίκα...

3 σχόλια:

Αλεξιάννα είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ :)

Top blogs είπε...

Καλώς ήρθατε στην παρέα μας!

airis είπε...

Από το λίγο που την έχω γνωρίσει ως τώρα ένα έχω να πω: Μου αρέσει!
:)))

Blogger Widgets