Το blog "MUSIC TRAVELING"



Το blog μου είναι το musictraveling.blogspot.com

Eίναι αποκλειστικά μουσικό .

Προσπαθώ να μεταφράζω παλιά αγαπημένα μου τραγούδια απο Αγγλικά σε Ελληνικά. Δεν απευθήνομαι στον ΄ψαγμένο΄ ( που έτσι κι αλλιώς γνωρίζει τους στίχους και το νόημα του κάθε τραγουδιού) αλλά σε αυτούς που δεν γνωρίζουν καλά Αγγλικά και θέλουν να δουν κάτι πέρα απο τις ωραίες μελωδίες ...... Φυσικά κάθε βοήθεια απο ¨ψαγμένους ¨ευπρόσδεκτη καθώς και συμβουλές , διορθώσεις .... Επίσης δεν αποσκοπώ σε τίποτα παραπέρα ( πχ κάποιο κέρδος) ...απο αυτό που περιγράφω και αγαπώ να κάνω ...... απλά και μόνο........ ένα μουσικό ταξίδι σε παλιά αγαπημένα τραγούδια με μια κάπως διαφορετική οπτική .....

5 σχόλια:

Tom είπε...

Φίλε μου πρωτότυπη δουλειά μπράβο σου. Εκτίμησα πολύ τον τρόπο που παρουσιάζεις τη δουλειά σου, σεμνά και όμορφα. Οι περισσότεροι το παίζουν ξερόλες.

Μάρθα είπε...

Πολύ όμορφο και σαν ιδέα το blog σου!
Έψαχνα καιρό για κάτι τέτοιο.
Θα σε διαβάζω :)

Φίλιππος είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ .
Με τιμούν τα σχόλια σας.
Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι όσο μου επιτρέπει ο χρόνος θα συνεχίσω την προσπάθεια μου .....αλλά το κυριότερο θα παραμείνει στο ύφος που διακρίνατε .....

Tania είπε...

To blog exei katapliktiki aisthitiki!!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά υπέροχη δουλειά. Ενα ταξίδι ήχου και εικόνας έτσι όπως μεταφράζεις τραγουδια αγαπημένα. Θα σε διαβάζω Φιλιππε.

Blogger Widgets