Το blog "Ο μικρός σκάουτερ..."


Γεια σε όλους! Είμαι ένας δεκαοκτάχρονος (σε λίγους μήνες 19χρονος) φοιτητής και έχω δημιουργήσει ένα δικό μου ιστολόγιο στο οποίο γράψω για το πιο δημοφιλές σπορ του κόσμου και το πιο αγαπημένο μου άθλημα το ποδόσφαιρο. Στόχος μου δεν είναι η ενημέρωση, η στείρα αναπαραγωγή είδησης, αλλά πιο πολύ επικεντρώνω τη προσοχή μου στην δημιουργία μιας εποικοδομητικής κριτικής επάνω στο εκάστοτε ζήτημα που γράφω. Το ιστολόγιο μου ενημερώνεται σε καθημερινή βάση και μοτό μου είναι "το ποδόσφαιρο με τη σκοπιά του φιλάθλου". Αθλητικογράφος δεν είμαι, αν και αυτό θα ήθελα να γίνω κάποτε, είμαι απλά ένας φίλαθλος. Εκτός από τα διάφορα άρθρα που ασχολούνται με την ποδοσφαιρική επικαιρότητα, έχω δημιουργήσει και δύο στήλες στις οποίες κάνω παρουσίαση κάποιου νέου ταλέντου του χώρου, ενώ στη δεύτερη κάνω αφιερώματα σε διάφορους ελπιδοφόρους παίκτες που τελικά δεν τα κατάφεραν.

Ελπίζω να σας αρέσει. 

1 σχόλιο:

Sam είπε...

Very cool blog concept, looking forward for the English version to come out :)

Blogger Widgets