To blog "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ"


Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί στον ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ! Από μικρή μου άρεσαν οι γενικές γνώσεις και η παγκόσμια μυθολογία. Διάβαζα βιβλία, παρακολουθούσα τηλεπαιγνίδια γνώσεων, διάβαζα για τα ήθη, έθιμα, παραδόσεις της κάθε χώρας. Σκέφτηκα να κάνω αυτό το ιστολόγιο για να μοιραστώ μαζί σας διάφορες γενικές γνώσεις και διάφορα στοιχεία για την παγκόσμια μυθολογία μέσα από βιβλία και εγκυκλοπαίδειες που έχω. Εύχομαι να μάθετε ενδιαφέροντα πράγματα μέσα από αυτό το ιστολόγιο!

3 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα..Ευχαριστώ για την παρουσίαση..Κάθε επιτυχία και πάντα με την ίδια όρεξη..

Πάω να βάλω το εικονάκι του ιστολογίο σας στο ιστολόγιο μου για την παρουσίαση σας αυτή
(αν θέλετε περάστε να το δείτε, το έχω βάλει και στο άλλο μου ιστολόγιο)

Chris Ed είπε...

Your blog is great and I follow you now, I will be happy if you follow back.
xx chris

Chris Ed είπε...

Thx for your lovely commet and for following back;)
happy day,
xx chris

Blogger Widgets