Το blog "Kαταραμένοι Ποιητές"

Εγω δεν ειμαι ποιητης! Ενας ελεεινος κ τρισαθλιος καταραμενος στιχος ειμαι κ τιποτ'αλλο... Βγαλμενος μεσ'απο'κεινα τ'αποκρυφα βιβλια των ξορκισμενων ονειρευτων! Διπλωματα εγω δεν εχω παρει, μητε βιβλια διαβασα πολλα... Στις ακρες των δακτυλων μου, μια πενα καταληγει. Παλια κ σκουριασμενη... Θαρρω πως ξερναει ακομα εκεινο το πηχτο κ μαυρο της κατραμι! Σ'ενα χαρτι, Φαιο χαρτι, γραμματα ζωγραφιζω. Λεξεις σας φτιαχνω νοητες, πλασμενες με το νου μου... Αλλες τους ειν'χρωματιστες, αλλες τους παλι μαυρες, αλλες λευκες, αλλες κενες κ αλλες διχως αρχη κ τελος! Αυτες ειναι οι λεξεις μου... Ειν'οι δικες μου οι λεξεις! Κομματια απο τα σπλαχνα μου, μεριδια της ψυχης μου... Βιτρινες δεν στολισα μ'αυτες, ουτε γιαλιστερες σελιδες! Σ'αυτες τους πρεπουν μοναχα, χαρτια αφορισμενα! Χαρτια βαμμενα βρωμιικα, ωχρα, αλικα ή γκριζα... Εκει μοναχα ζουν οι λεξεις μου! Εκει... Αλλιως αλλου πεθαινουν!

 
 

2 σχόλια:

Εκείνη.. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
LIAKOS είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ!

nephilim

Blogger Widgets