To blog "LIFE IN STYLE"


Ονομάζομαι Χριστίνα Γεωργοπούλου και το blog μου ονομάζεται Life In Style
www.lifein-style.com

Μόλις τελείωσα το Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου  Αθηνών και μέσω του προσωπικού μου ιστολογίου
μοιράζομαι προσωπικά μου looks και την αγάπη μου για τη μόδα.
Αναρτώ νέα απο το χώρο της μόδας και  πειραματίζομαι με διάφορα στυλ .
Η προσωπική μου εμπειρία με το μπλογκ με βοήθησε σε πολλά .
Ξεκίνησε ως εργασία για ένα μάθημα στη σχολή μου πριν απο δυο χρόνια και έβλεπα οτι μου άρεσε πολύ και το διατήρησα.
Η καλύτερη στιγμή που μου χάρησε το Life in Style  ήταν η ομιλία που έδωσα για τη «Δημσιογραφική μου εμπειρία μέσω του blogging  »  στα πλαίσια του Communication Contexts 2011  στο Deree College .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets