Το blog "Knitting my life"


Το Knitting my life ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο και εξελίσσεται, όπως όλα...
Αυτό που μένει σταθερό είναι η οπτική γωνία : θετική στάση ζωής, χωρίς τάση διδακτική... Αυτό τουλάχιστον προσπαθώ και εύχομαι να το πετυχαίνω!
 
Γιατί "Πλέκοντας την Ζωή μου";;; Γιατί λατρεύω το πλέξιμο, είναι ένας τρόπος να βρίσκω τις ισορροπίες μου και να διοχετεύω τη δημιουργικότητά μου ...
 
Και γιατί όπως λέω και στην πρώτη μου ανάρτηση "Σαν ένα πλεκτό, θέλω να σκέφτομαι πως είναι η ζωή μου... Χαλαροί και λίγο άτσαλοι πόντοι στην αρχή μια και δεν έχω την εμπειρία να πλέκω στρωτά, καλύτεροι αργότερα και όσο πάει και τελειοποιούνται, με χρώματα που κατά καιρούς είναι τα αγαπημένα μου, ίσως και καμιά τρυπούλα εδώ κι εκεί, πόντος που μου ξέφυγε στο δικό του ταξίδι - δεν ήθελε να ακολουθήσει τους υπόλοιπους - με σχέδια ή σκέτο, φαρδαίνει (κι άλλοι πόντοι) ή στενεύει (αφαιρώ κάποιους) αλλά μόνο μεγαλώνει!!! Για ξήλωμα ούτε κουβέντα!!!
...
Το ωραίο με τα πλεκτά είναι ότι αρκεί να βάλεις τους πρώτους πόντους στην βελόνα σου.... Μετά το μυαλό σου μπορεί να ταξιδεύει και τα χέρια σου πάνε μόνα τους!
Διάλεξα τα χρώματα, τα σχέδια, και τώρα ήρθε η ώρα της έμπνευσης...., η ώρα που το μυαλό μπορεί να ταξιδέψει!
Με αγάπη"

Καλωσορίσατε στο http://knittingmylife.blogspot.com/


8 σχόλια:

Λεωνίδας Π. είπε...

Αντιγράφω από το προφίλ σας...

Γυναίκα, Ερωτευμένη, Παντρεμένη, Μαμά, Κόρη, Σκεπτόμενη, Διαλογιζόμενη, Αναλογιζόμενη, μ'αρέσει το Διάβασμα, το Γράψιμο, το Pilates, το περπάτημα, το πλέξιμο...

Και παίρνω κουράγιο..
Να είστε πάντα έτσι χαρούμενη και ευτυχισμένη.

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Λεωνίδα Π.
Τότε κι εγώ παίρνω κουράγιο!
Ευχαριστώ από καρδιάς και εύχομαι επίσης!

Unknown είπε...

Ενδιαφέρον blog, ωραία αισθητική και όμορφα θέματα!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Συγχαρητήρια -και από εδώ- για τη δουλειά σας και τον τρόπο με τον οποίο την κάνετε!
Σας ευχαριστώ πολύ, τόσο για την παρουσίαση, όσο και για την ευκαιρία να γνωρίσω πολλά ενδιαφέροντα blogs.
Καλή συνέχεια!

Top blogs είπε...

Ευχαριστούμε και εμείς για την ευγενή σας παρουσία και τα καλά σας λόγια.
Μας τιμάτε.

Αναστασία Β. είπε...

Με άγγιξε πολύ η φιλοσοφία ζωής σου και ο τρόπος που την εκφράζεις και τι όμορφες που είναι οι δημιουργίες σου!!!!
Πως τα προλαβαίνεις όλα ???
φιλιά

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Το λατρεύω αυτό το blog!
Η δημιουργία,η αισιοδοξία και η ευγένεια είναι χαρακτηριστικά που βλέπεις σε κάθε λέξη και σε κάθε κόμπο πλεξίματος της Χριστιάνας!
Να σαι πάντα καλά!
Καλή συνέχεια!

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

@ Αναστασία Β.,
Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Προλαβαίνω όσα θέλω να προλάβω... ;-)
Πρόσφατα διάβασα αυτό και μ' άρεσε πολύ : "Μη λες ότι δεν έχεις αρκετό χρόνο. Έχεις ακριβώς τις ίδιες ώρες την ημέρα που είχαν οι Helen Keller, Louis Pasteur, Michelangelo, Mother Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson και Albert Einstein."
~H. Jackson Brown, Jr.
Δεν έχω τη δική τους ευφυία, αλλά στο δικό μου βαθμό, μια χαρά τα πάω! Χα,χα!

@ Μοντέρνα Σταχτοπούτα,
Με συγκινείς κορίτσι! Τί να πω άλλο...

Blogger Widgets