To blog "GLAMOUR WOMEN"


Aσχολούμαι με την αισθητική έναν κλάδο που μου αρέσει . Τα ενδιαφέροντά μου εκτός από τις ειδικότητες ( αισθητικός - παρασκευάστρια μικροβιολογικών εργαστηρίων) που έχω σπουδάσει, συμπεριλαμβάνουν την υγιεινή διατροφή, θέματα ομορφιάς και οτιδήποτε μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής μας.
To blog το έφτιαξα για να προβάλω την δουλειά μου ως τεχνίτρια νυχιών, μακιγιάζ, μασάζ και αποτρίχωση σώματος. Το έφτιαξα τελείως μόνη μου και έχω αφιερώσει πάρα πολλές ώρες για να μπορέσω να το κάνω λειτουργικό και να αρέσει και ευχαρίστως δέχομαι συμβουλές πως να το κάνω καλύτερο και να είναι αποδεκτό. Τις προσδοκίες μου τις ξεπέρασε και δεν περίμενα να βρω τόσο μεγάλη ανταπόκριση και από μια ιστοσελίδα που έλεγα να φτιάξω για να προβάλω φωτογραφίες της δουλείας μου, πλέον έχει αρχίσει και ασχολέιται με γυναικεία θέματα μοιράζομαι συμβουλές και μυστικά με τους αναγνώστες και προσπαθώ να το ενημερώνω τακτικά με νέες τάσεις της μόδας και προϊόντα στον τομέα που γνωρίζω γιατί δεν μου αρέσει να κάνω αντιγραφή και επικόλληση άλλων άρθρα και τα περισσότερα άρθρα είναι δικά μου χειροποίητα και αναρτούνται μετά από έρευνα .  Πιστεύω πηγαίνει πάρα πολύ καλά εάν κρίνω από τα μηνύματα που δέχομαι και την αποδοχή που έχει από τον πρώτο μήνα λειτουργίας του.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets