To blog "Peach anyone ?"


 http://www.peachanyone.blogspot.gr/
είμαι τελειόφοιτη του τμήματος Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών του Τει Αθηνών .Το μπλογκ μου ξεκίνησε από το ταξίδι μου στην Τενερίφη όπου είχα πάει με το πρόγραμμα Ερασμους μέσω του Τει μου !
Ήθελα λοιπόν να κάνω ένα τύπου ημερολόγιο στο διαδίκτυο ,όπου θα μπορώ να μοιράζομαι σκέψεις  και εικόνες  με όποιον θέλει να επισκεφθεί το μπλογκ. Επειδή μου αρέσει να ασχολούμαι με αρκετά διαφορετικά πράγματα ,σε αυτόν τον χώρο θα δείτε από ζωγραφική,φωτογραφία ,κολάζ μέχρι makeup !
H αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάποιο ''όραμα'' για το μπλόγκ μου ,απλά  είναι μια ευκαιρία να μπορώ να δείχνω στους άλλους σκέψεις και να συστήνομαι κάθε φορά από την αρχή  :) .

Στην περιγραφή ιστολογίου γράφω αυτό:
Well I'm sorry I'm not a banana , I would like to be a banana but ..as you can see , I am peach

Η φράση αυτή είναι από ένα βιβλίο του Leo Buscaglia  ,το ''να ζεις να αγαπάς και να μαθαίνεις '' , όπου προσπαθεί να εξηγήσει ,μέσα από μια ιστορία ενός κοριτσιού , πως ο καθένας μας είναι διαφορετικός !
 http://www.peachanyone.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Blogger Widgets