To blog "Maro's kindergarten crafts"


Γεια σας! Θα ήθελα να σας παρουσιάσω το blog μου.
Το όνομά μου είναι Μάρω και έιμαι βρεφονηπιοκόμος. Πριν λίγο καιρό έφτιαξα ένα blog που παρουσιάζει ιδέες, δραστηριότητες, παιχνίδια και χειροτεχνίες για παιδιά προσχολικής ηλικίας και απευθύνεται σε άλλες δασκάλες, σπουδάστριες και μητέρες.
Ο λόγος που έφτιαξα το blog είναι γιατί ήθελα να μοιράζομαι τις ιδέες και τις χειροτεχνίες μου! Από τότε το έχω λατρέψει και ασχολούμαι πολύ με κάθε νέα μου ανάρτηση! Αγαπώ πολύ την δουλειά μου και τα παιδιά και κάθε μου δραστηριότητα την κάνω με πολλή αγάπη και ενθουσιάζομαι όταν βλέπω τα παιδιά να μαθαίνουν και να χαίρονται με τις δραστηριότητές μου! Ελπίζω να σας αρέσει το blog μου και να το παρουσιάσετε στην πολύ αξιόλογη σελίδα σας! Ευχαριστώ και καλή συνέχεια!
http://maros-kindergarten.blogspot.com/

1 σχόλιο:

Pitsina είπε...

Πολύ όμορφη η δουλειά σου Μάρω!!

Blogger Widgets