To blog "Καθημερινές ιστορίες: χαμογελάστε παρακαλώ!"


Το blog μου http://xamogelakia.blogspot.com/

Βλέπω και ακούω πράγματα όπως όλοι μας, μα προτιμώ να βάζω ένα φίλτρο από μπροστά, να βλέπω το αστείο πίσω από τα γεγονότα, αυτό που θα με κάνει να χαμογελάσω.

Αυτός είναι ο χαρακτήρας μου, αυτή η προοπτική μου για ζωή....

Ξεκίνησα αυτό το blog θέλοντας να μοιραστώ αυτήν την προοπτική, ίσως υπάρχουν άνθρωποι που θα τους καταφέρω να δουν τα πράγματα αλλιώς, έστω και στιγμιαία να τους κάνω να χαμογελάσουν. Αυτός είναι ο στόχος μου...


Είμαι κάμποσο καιρό πίσω από αυτό το ιστολόγιο, όχι συνεχώς τόσο ενεργή όσο θα ήθελα.

Το να έχω τα σχόλια ανθρώπων με ζεστασιά και χιούμορ με κάνει να χαμογελώ διπλά! ;-)

Fri

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

O outro lado da história.
Ver aquilo com um olhar critico ou então com humor.
Pode até ser um modo de descobrir novas ideias.

Blogger Widgets