To blog "issalos multy gate !!!"




Καλημερα.....!!! Ωραιαααα !!!  Τωρα ας συστηθουμε !!!  
ειμαι ο issallos ....o κατα κοσμον Νικος Ανδρικακης ......ειμαι στην blogo-σφαιρα....απο τοτε που ....το πι σιτου πι σιου ..ω πισι....!!! ετρεχε με dos !!!! ............
δηλαδις.... 2003 εβαλα σκληρο 20 Γιγα και νομιζα οτι ταξιδευω στ αστρα..... !!!!

που να σας τα λεω......εχετε ακουστα για blogs .gr??? Eκεινα τα παλια χρονια
που ο νεατερνταλ συναντουσε για πρωτη φορα την θυρα  γιου Σ  μπι και νομιζε οτι ηταν  κερματοδεκτης....κυκλοφορουσαν ακομα δραχμες (λετε να ειναι προ των πυλων παλι???)

...τα greeklish δεν ειχαν ανακαλυφθει ...και ο κοσμος ηξερε ορθογραφια..... ηταν προτοτυπο να γραφω χωρις τονους και ακομα αυτο κανω,,,    χεχε !!!

πχ το καρούμπαλο  εσυ αμα το δεις  χωρις τονο θα το διαβασεις  καρουμπάλο ??? 
αν ναι !!!.... μαλλον  εχεις πλακα !!! 
Αλλα επιδης ειμαστε απληστοι και θελουμε τζιτζιλονια στα μπλογκ μας ηρθαμε κατα blogspot μερια , που ειχε τροπο να παιζουμε  με κωδικες και html....και να που το ενα blog εφερε 
τ αλλο ... ειμαι και πολυταλαντος ειμαι και ...πως το λεν αυτο...αααα  εεε πως το λενε αυτο που δεν κανεις φιγουρα??? Αμαν   .... ειδες  !!! εναι που ειμαι μετριόφρων...!!!! (ειδατε το εχω σου λεω ...) .... 

και .....να΄μαι και γωωωωω !!!!

αυτα !!! 

ετσι εφτιαξα τελικα την  MULTΥ GATE http://issallos.blogspot.com/...μου !!! και κανα δυο τρεια 4...5... ακομα κρυφα για να εχω αποθηκες... επιδη ζωγραφιζω παναθεμα την τεχνη μου και δεν χωραει τιποτα ο πι σις... ναι ρε τι νομιζες θα βαλω τον καινουριο μου στο δυκτιο ??? ακομα εκεινον εχω συνδεδεμενο τιμης ενεκεν με 20 G  σκληρο ...!!!! Α σε που μου ζεσταινει τα ποδια τις κρυες νυχτες του χειμωνα !!!! Ειδες το πισι ??? 

τωρα αμαθετε να σας πω για μενα..... κοιτατε το προφιλ μου... αλλα καλυτερα να πατε να  διαβασετε κανενα Παραμυθονειρο http://dreamtales-issallos.blogspot.com/ κι αμα δεν βαριεστε ξαπλωμενοι στους καναπεδες ολη μερα να σας μαθω να ζωγραφιζετε στο Web  Εργαστηρι http://issallos2.blogspot.com/..και επειδη καταλαβα οτι εισαστε και λιγο  εξω καρδια..... ελατε απο τον issallo http://negative-issallos.blogspot.com/ να παρετε το ....dislike.   σας, (εφτιαξα  'το κουμπι '  λεμε .... !!!) και να το χαρισετε εκει που τους πρεπει ...!!!
Αντε και στην υγεια σας με κανοκικα ποτα και LIVE μουσικη στο blog http://issalloslovemelissalli.blogspot.com/ ....
και στο official site Cafe LIVE 1000.....http://mainpage1000.blogspot.com/.
και.............................. δεν τελειωσα....... facebook  tweeter youtube...... 
keep blogging ......!!!!!!! keep rocking........................!!!

............................α να μην ξεχασω.... εχουμε και μια οικογενεια......
μπάϊ !!!! 



3 σχόλια:

issallos είπε...

Ευχαριστω ... !!!
Θα ηθελα να το πω με πολλα λογια αλλα δεν ειμαι καλος σ αυτα συγκινουμε κιολας, παω στα Παραμυθονειρα να σας χαρισω μια Χριστουγιεννιατικη ιστορια ...Οpen
Sourc-ηματος...μερες που ερχονται !!!
και Keep Blogging !!!

Top blogs είπε...

Αγαπητέ μας φίλε
Και στα λόγια είστε καλός και σε ότι κάνετε.
Μας έχετε συγκινήσει και μας με το πηγαίο ταλέντο σας, το οποίο ευχόμαστε να γνωρίσουν όλοι οι φίλοι εδώ.
Καλή συνέχεια και ευχαριστούμε για την παρουσία σας.

Sor.Cecilia Codina Masachs είπε...

Hola, mi blog está de fiesta porque ya tenemos más de 1000 seguidores y os doy un premio conmemorativo.
Además un vídeo con mi voz, un poema de mi autoría para una gran amiga poeta que admiro y quiero, una gran mujer,Alma Mateos Taborda.
Te dejo mi ternura con un beso
Sor.Cecilia

Blogger Widgets