Το blog "πνοές τέχνης"


Είμαι ζωγράφος και με την δημιουργία του blog μου θέλω να παρουσιάσω τα έργα μου, να μιλήσω για τέχνη και τεχνικές, να δεχθώ σχόλια και κριτικές, να μάθω όσα μπορώ περισσότερα από ανθρώπους που θα σταματήσουν στη σελίδα μου και θα θελήσουν να επικοινωνήσουν μαζί μου. 
Με ενδιαφέρει πολύ η αισθητική των πραγμάτων, γι' αυτό και το σχεδίασα μόνη μου με τις ελάχιστες γνώσεις μου, που ομολογώ πως μέσα από αυτή τη διαδικασία εμπλουτίστηκαν. Διαπιστώνω πως η τεχνολογία μπορεί να έχει και αισθητική και άποψη, όπως και η τέχνη μπορεί να γίνει πανίσχυρο όπλο και να διαμορφώσει συνειδήσεις.  


2 σχόλια:

Mina είπε...

Αγαπητή φίλη θα γίνω τακτική σου αναγνώστρια. Είναι σχολείο το μπλογκ σου!

Maria Villioti είπε...

Ευχαριστώ πολύ.Θα χαρώ πολύ να σε δω στους φίλους του μπλογκ μου.

Blogger Widgets