https://laxtaristessyntages.blogspot.com/
Food for thought
Μαγείρεμα! Ήταν πάντα αυτό που προτιμούσα να κάνω. Είναι μια διαδικασία τονωτική για μένα, αλλά και απολαυστική κάθε φορά που τελειώνει και βρίσκομαι μπροστά σ’ ένα πιάτο καλομαγειρεμένου φαγητού ή μια διόλου ευκαταφρόνητη ποσότητα γλυκού. Η μαγειρική με παχαίνει, μα την αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.