Το blog "Οδεύοντας ..."



Θέματα πίστεως , και αγάπης προς Τον Ιησού Χριστό .
                                  

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό ιστολόγιο, με λόγια καρδιάς που μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της καθημερινότητας και να στραφούμε στο Χριστό, τη μοναδική μας ελπίδα. Το συγκεκριμένο blog προσφέρει πολύ μεγάλη βοήθεια στο να συνειδητοποιήσουμε ορισμένα πράγματα, ειδικά στην εποχή μας που η πίστη στο Θεό είναι η μοναδική μας διέξοδος.

    Το προτείνω σε όλους ανεπιφύλακτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν όχι το καλύτερο ένα από τα καλύτερα ιστολόγια που παρακολουθώ.
    Το προτείνω και εγώ ανεπιφύλακτα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Cranberry ,
    @ lllazaros ,

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και την αγάπη σας .

    Η χάρις Του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και η αγάπη Του Θεού και Πατρός ειή μετά πάντων ημών .

    Σας ευχαριστώ .

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι εξαιρετικά ελπιδοφόρο να υπάρχουν τέτοια ιστολόγια μέσα σε ένα κόσμο που έχει χάσει το δρόμο του..
    Οπως επίσης και τα ιστολόγια των προηγούμενων σχολιαστών.
    Καλό μήνα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.