Στο σχολείο είχα κάνει μαθήματα ζωγραφικής με αλληλογραφία. Με κέρδισε όμως ο αθλητισμός. Προχώρησα...πρωταθλητισμός, πανεπιστήμιο, προπονητική, personal trainning, γάμοs, δύο υπέροχα παιδιά...αλλά η αναζήτηση δημιουργία και η επαφή των χεριών ΄΄ με τα όλων των ειδών τα υλικά δεν έσβησε!
Ειμαι απο τιs τυχερέs και εξασκώ μια δουλειά που αγαπώ!!! Όμως νιώθω σαν να ξαναγεννήθηκα...και βιώνω μεγάλη ευτυχία και πληρότητα που μπορώ και ξεκλέβω χρόνο από τον ύπνο μου ,λίγο από τον άντρα μου και τα παιδιά μου για να ταξιδέψω μέσα στα όνειρα μου και κάποιες στιγμές να κάνω.....την δικιά μου θεραπεία ψυχής μέσα από τιs κατασκευές μου.
Maria Kantzali

πραγματικα αξιζει να το επισκεφτειτε κ να το βαλετε στα αγαπημενα σας.ειναι ζεστο κ φιλοξενο σαν την κατοχο του...
ΑπάντησηΔιαγραφήAΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΡΕΒΕΚΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ!!!..
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΛΥΚΙΕΣ ΜΟΥ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
Όσοι δεν το γνωρίζατε ...χάνετε, γλυτώνετε όμως την ζήλεια για ο,τι όμορφο δημιουργεί το Μαράκι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνει ΘΑΥΜΑΤΑ!
teleio spitaki na pate oloi apo ekei
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαράκιιιιι...βάλε καφέ...σου ερχόμαστε όλες...-:))
ΑπάντησηΔιαγραφήoταν φτασετε στο μπλογκ της Μαριας δεν θα φυγετε παρα μετα απο πολλες ωρες
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ολο θα γυριζετε να δειτε και να θαυμασετε οοοοολα αυτα που δημιουργει και που απλοχερα μας μαθαινει
να εισαι καλα Μαρια
Υπέροχη δουλειά,και καταπληκτικό το μπλόκ σου.Συνχαρητήρια και πάντα δημιουργικές κατασκευές.
ΑπάντησηΔιαγραφήμετα τα οσκαρ το μαρακι μας εχει παρει το ανηφορο!!!.....χιχιχιχι
ΑπάντησηΔιαγραφή