To διάλεξα για να συζητώ με τους φίλους μου και θέματα γενικού ενδιαφέροντος που ξεκουράζουν ή προβληματίζουν , ενημερώνουν ή απλά διασκεδάζουν.
Κάποιες αληθινές ιστορίες βιωματικές ,συγκινούν τον αναγνώστη αλλά και τον βάζουν στην επώδυνη διαδικασία της σκέψης…
Με τούτα και με άλλα οφείλω να αναγνωρίσω ότι και στα δυο blogs ,δεν θέλω αλλά και δεν μπορώ να ξεφύγω από τα «εφ’ ω ετάχθη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.