Το blog "krini-kalamaria.blogspot.com"


Το blog μου είναι το krini-kalamaria.blogspot.com, ένα blog ενημέρωσης και προσωπικών απόψεων.

Ασχολήθηκα με αυτό γιατί ήθελα να εκφράσω τις ανησυχίες μου αλλά και να συμβάλλω στην ποιοτική και σωστή ενημέρωση.


1 σχόλιο:

  1. Οι δήμαρχοι άραγε τι όρκο δίνουν? ώστε να μην θεωρούνται επίορκοι όταν παίρνουν πολιτικές αποφάσεις στα μέτρα και τα σταθμά υπέρ των καταπατητών και καταχραστών της δημοτικής και δημόσιας περιουσίας?

    http://www.panoramio.com/photo/32947443

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.