Οι δήμαρχοι άραγε τι όρκο δίνουν? ώστε να μην θεωρούνται επίορκοι όταν παίρνουν πολιτικές αποφάσεις στα μέτρα και τα σταθμά υπέρ των καταπατητών και καταχραστών της δημοτικής και δημόσιας περιουσίας?http://www.panoramio.com/photo/32947443
Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.
Οι δήμαρχοι άραγε τι όρκο δίνουν? ώστε να μην θεωρούνται επίορκοι όταν παίρνουν πολιτικές αποφάσεις στα μέτρα και τα σταθμά υπέρ των καταπατητών και καταχραστών της δημοτικής και δημόσιας περιουσίας?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.panoramio.com/photo/32947443