To blog "στο κλαρί"

3 σχόλια:

  1. Mpravo paidia vgalte ta ola sto klari!
    Omorfo lito kai leitoyrgiko...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να τα βγάζετε όλα στο κλαρί!! Καλή δύναμη θα σας διαβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. An ta vgazame ola sto klari simera ola tha inta diaforetika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.