Mpravo paidia vgalte ta ola sto klari!Omorfo lito kai leitoyrgiko...
Μακάρι να τα βγάζετε όλα στο κλαρί!! Καλή δύναμη θα σας διαβάζουμε!
An ta vgazame ola sto klari simera ola tha inta diaforetika.
Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.
Mpravo paidia vgalte ta ola sto klari!
ΑπάντησηΔιαγραφήOmorfo lito kai leitoyrgiko...
Μακάρι να τα βγάζετε όλα στο κλαρί!! Καλή δύναμη θα σας διαβάζουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήAn ta vgazame ola sto klari simera ola tha inta diaforetika.
ΑπάντησηΔιαγραφή