Γεννήθηκε από αγάπη για τα γαστρονομικά ταξίδια, της μαγειρικής και της ζαχαροπλαστικής αλλά και τις δύο μικρές μου ανιψιές. Μου άρεσε, εδώ και πολλά χρόνια να μαζεύω συνταγές και τώρα πια, ήρθε η ώρα να τις δοκιμάσω... νομίζω ότι θα πειραματίζομαι στη κουζίνα μέχρι τελικής πτώσεως!:)
Λατρεύω αυτά τα πειράματα και αν θέλετε ελάτε να φτιάξουμε μαζί γλυκά και φαγητά, καθημερινά ή πιο gourmet!!!

Omorfo kai glyko!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήDiavaste to patzari me lemoni!
ΑπάντησηΔιαγραφήMas anikses tin oreksi!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήti oraia