Ονομάζομαι Παναγιώτης Πούλιος και δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο με σκοπό να αποτελέσει πηγή ενημέρωσης, βήμα διαλόγου και παράθυρο παρουσιάσεων
στον τομέα της ασφάλειας των τροφίμων. Στο ιστολόγιο θίγονται θέματα που μας αφορούν ή μας ενδιαφέρουν όλους, ως καταναλωτές, ως εργαζόμενοι και ως επιστήμονες τροφίμων!
Food Science : http://foodinscience.blogspot. com
Λίγα λόγια για μένα:
Ο Παναγιώτης Πούλιος σπούδασε Χημεία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και σε Μεταπτυχιακό επίπεδο ασχολείται με την Ασφάλεια των Τροφίμων.Εξω-ακαδημαϊκά, ασχολείται με τα τρόφιμα: εκπαιδεύοντας προσωπικό επιχειρήσεων τροφίμων(εγγεγραμμένος στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Ε.Φ.Ε.Τ.) και επαγγελματικά δραστηριοποιείται στην ποιότητα και ασφάλεια τροφίμων , παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις τροφίμων. (Εξειδικευμένος στην ανάπτυξη και το σχεδιασμό συστημάτων HACCP -ISO22000 - ISO9001-BRC-BRC/IOP-IFS)
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Πούλιος
Χημικός, ΑΠΘ
Senior Consultant
M. 6974221996
E-mail: pspoulios@gmail.com

Χρήσιμο και ενδιαφέρον...
ΑπάντησηΔιαγραφήεξαιρετικά ενδιαφέρον blog,το έθεσα ήδη " υπό παρακολούθηση "...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρες και ευχαριστίες TOPs...-:))
@ SpIrToKoYto
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα και από μας! Και καλό Σ/Κ.
Αρκετά ενδιαφέρον το blog σου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ Σ/Κ ΣΑς ΕΥΧΟΜΑΙ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ όλους για τις κριτικές και εύχομαι να συμβάλλω ευχάριστα και δημιουργικά στις περιηγήσεις σας!! Καλές μας αναγνώσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Τα σχόλια και οι κριτικές όλων συμβάλλουν στην ενθάρυσνη και τη βελτίωση, τα ερωτήματα σας στην ανάπτυξη, καθώς είναι η τροφή!