ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή