Το blog "Μικρές Κυρίες"


... η καρδιά μου θα είναι κομμάτια αλλά θα γιατρευτεί και θα καταφέρει να ξαναδεί τις ομορφιές της ζωής
 
...άλλωστε, τα σημαντικά πράγματα μένουν για πάντα, φεύγουν μόνο αυτά που θεωρούσαμε σημαντικά αλλά στην πραγματικότητα ήταν ασήμαντα...
 

5 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το όμορφο blog! Θα σας διαβάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τη Δήμητρα!Πολύ ωραίος χώρος και προσεγμένος!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εξαιρετικο blog,παντα η γυναικεια αισθητικη και αποψη ενδιαφερει τους ανδρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ top blogs που μας προβάλετε! Ελπίζω oi mikreskiries να αρέσουν όλο και περισσότερο! και περισσότερο και περισσότερο και περισσοτερότερο! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και βέβαια θα αρέσουν..
    Τα συγχαρητήριά μας για τη δουλειά σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.