Τι πιο όμορφο από μια οικογένεια ή μια φιλική παρέα μαζεμένη γύρω από το τραπέζι όπου με συντροφιά ένα νόστιμο πιάτο, ένα ποτήρι κρασί, ένα γλυκό, μοιράζονται σκέψεις, συναισθήματα, ανταλλάσουν απόψεις ή απλά συζητάνε για καθημερινά πράγματα.
Μέσα στις γεμάτες άγχος και προβλήματα μέρες που ζούμε, το να προσφέρουμε στους αγαπημένους μας κάποιες στιγμές απόλαυσης και οικογενειακής θαλπωρής, δεν είναι καθόλου δύσκολο, ούτε χρειάζεται να είναι κάτι πολυδάπανο.
Έτσι λοιπόν μαζευτήκαμε 7 κοπέλες, με μια κοινή αγάπη: την μαγειρική!
Την μαγειρική που δεν την θεωρούμε αγγαρεία, αλλά μεράκι, δημιουργία, προσφορά!
Καμιά μας δεν είναι επαγγελματίας, καμιά μας δεν επιδιώκει την προσωπική της προβολή, την αγάπη μας για την μαγειρική μοιραζόμαστε με όλους και τις εμπειρίες που αποκτήσαμε μαγειρεύοντας για τους αγαπημένους μας!
Ονομάσαμε το blog μας Συνταγές Της Καρδιάς, γιατί σ’ αυτό θα βρείτε ένα κέρασμα πάντα μέσα από την καρδιά μας!
Μέσα στα 3 περίπου χρόνια που «λειτουργεί» το blog μας, έχει εμπλουτισθεί με πάρα πολλές συνταγές, απλές, εύκολες, νόστιμες και το κυριότερο «σπιτικές».
Όσο περιορισμένος κι αν είναι ο προσωπικός μας χρόνος, είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά μας (αλλά και εμείς οι ίδιοι) να μην συνηθίσουμε στο έτοιμο, πρόχειρο delivery με τα αμφιβόλου ποιότητος υλικά!
Ας θυμηθούμε τι έκαναν οι δικές μας μανούλες, ακόμα και σήμερα λέμε για κάποια φαγητά «αυτό το φαγάκι μυρίζει μανούλα»
Ας κάνουμε και τα δικά μας παιδιά να συνηθίσουν σε φαγάκια που να «μυρίζουν μανούλα».
Πέραν από τις συνταγές μας όμως, στο blog μας θα βρείτε και άλλα ενδιαφέροντα θέματα.
Ένα βιβλίο που μας άρεσε, ένα ταξίδι που μας άφησε όμορφες αναμνήσεις, ένα γεγονός που μας εντυπωσίασε, μυστικά που κάνουν πιο εύκολη την ζωή μας στην κουζίνα, αλλά και διάφορες (μη μαγειρικές) κατασκευές φτιαγμένες από τα χεράκια μας, είναι μερικά από τα υπόλοιπα θέματα που θα βρείτε στο blog μας.
Για όλα αυτά υπάρχει ένα πολύ χρηστικό ευρετήριο στα δεξιά του blog μας, οι Κατηγορίες, όπου εύκολα μπορείτε να οδηγηθείτε στην συνταγή ή στο θέμα που σας ενδιαφέρει.
Σας περιμένουμε λοιπόν για ένα κέρασμα, πάντα από καρδιάς!!!!

από τα πιό αυθεντικά," εγκάρδια " και...νόστιμα blogs...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρες...-:))
Ευχαριστούμε πολύ για την παρουσίαση και ευχαριστούμε και την αγαπημένη μας φίλη Βιβή (Σπιρτόκουτο) για τα καλά της λόγια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκρύβε λόγια παιδί μου...θα νομίζουν οτι με δωροδόκησες με κοκκινιστό...λολ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒιβίκα σε έχω ήδη δωροδοκήσει με σκορδάτο, μην ξεχνάς χα χα χαα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε απο καρδιάς για την φιλοξενία σας !!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα είστε πάντα καλά.
καλές απόκριες
Οσο για το γλυκό μας Βιβάκι το μόνο που μπορώ να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη της και την φιλιά της !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή* φιλία της και όχι φιλιά της
ΑπάντησηΔιαγραφήωραία...στείλτε τώρα και τα μπουγατσίνια για να έχετε και τα φιλιά μου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατερίνα σε ευχαριστούμε πολύ:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμείς ευχαριστούμε πολύ για την ευγενική σας παρουσία εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά το ιστολόγιό σας είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!
Θέλουμε και εμείς μερικά από όλα αυτά τα ωραία που ετοιμάζετε!
Τα κορίτσια μου έχουν δώσει λύσεις άπειρες φορές!!! Είναι ένα blog καταπληκτικό με συνταγές που τις κάνουν να φαίνονται απλές.....κι έτσι μας βάζουν συχνά στο παιχνίδι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚορίτσια σας ευχαριστώ!!
Top Blogs με μεγάλη μας χαρά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπέτυ μου εμείς σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!
Ειναι απο τις πιο πιστες πηγές, Ελενα, Μαρία συγχαρητήρια..!!
ΑπάντησηΔιαγραφή