Αγαπητοί μας φίλοι,
με το τέλος της ψηφοφορίας ζητήσαμε από την διαχειρίστρια των "Style Stories By JennyLoo*" να σχολιάσει το αποτέλεσμα και μας έστειλε το παρακάτω μήνυμα:
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους που με τιμήσατε με την ψήφο σας, η ανταπόκριση που δείχνετε στις “Style Stories” είναι πολύ σημαντική για μένα και μου δίνει δύναμη. Οφείλω να ομολογήσω όμως ότι περισσότερο με συγκίνησαν τα καλά σας λόγια και ο τρόπος που με στηρίζετε…!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στους διοργανωτές του διαγωνισμού και ιδρυτές των Top Blogs για όλα αυτά που μας προσφέρουν!!
Τέλος θέλω να συγχαρώ όλους τους συμμετέχοντες γιατί σημασία τελικά έχει η συμμετοχή και η ικανότητα να δέχεσαι το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι ΟΛΟΙ είμαστε νικητές και όλα τα συμμετέχοντα ιστολόγια είναι εξίσου αξιόλογα το καθένα στον τομέα του.
Δυστυχώς είμαι …εκτός βάσης… και ενδεχομένως δεν θα έχω τη δυνατότητα ούτε για καινούργια posts, ούτε για να απαντήσω στα τυχόν σχόλιά σας και ζητώ τη κατανόησή σας.
Θα τα πούμε από την Τρίτη με πολλές “Style Stories”
Καλές Αποκριές και Καλή Σαρακοστή!!!
πέρνα εσύ καλά κι εμείς εδώ είμαστε να ακούσουμε από Τρίτη...
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγχαρητήρια και καλή,χαρούμενη Αποκριά..-:))
Συγχαρητηρια και καλη επανοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήJenny loo,se zileuw...epeidi eisai ektos vasis fysika.Sygxaritiria gia tin proti thesi kai ena megalo euxaristw sto Greek Top Blogs pou me tetoies protovoulies,provalei emas tous bloggers.Kalous kai kakous den exei simasia,ta dikaivmata einai ta idia alla ypoxreosi mas na provaloume kati poiotiko kai alithino gia to koino.Kalo 3 mero se olous.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλή Σαρακοστή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά να περάσεις αυτές τις ημέρες και πάντα επιτυχίες και πρωτιές να έχεις στον δρόμο σου Jenny!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λόγια σου, στην ανάρτησή σου σε τιμούν ιδιαίτερα, αφού ο άνθρωπος πίσω από το ιστολόγιο, η σκέψη του και η καρδιά του έχει πάντα σημασία!!!
Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή σε όλους και ιδιαίτερα στην ομάδα του Top Blogs που φιλοξενεί εδώ τους τόπους της ψυχής μας :)))
Πολλά συγχαρητήρια για την πρωτιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι μαζί ευχαριστούμε τους διαχειριστές του TOP BLOGS για την ιδέα και την υλοποίηση της ψηφοφορίας! Καλή συνέχεια σε όλους μας παιδιά...
Τα συγχαρητήριά μου για την πρωτιά της "Style Stories...by JennyLoo" στην ψηφοφορία του TOP BLOGS.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.byjennyloo.gr/2011/03/blog-post.html#comments
Συγχαρητήρια και στη νικήτρια (που σίγουρα άξιζε την διάκριση!!!), αλλά και στους διοργανωτές της ψηφοφορίας και οικοδεσπότες (TOP BLOGS), για ΟΛΑ όσα κάνουν, που είναι περισσότερα απο ...πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά Κούλουμα σε όλους σας!
Συγχαρητήρια από το kirikio και ευχόμαστε σε όλα τα Ιστολόγια να συνεχίσουν την προσπάθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε όλοι καλά..
Τα θερμά μου συγχαρητήρια στο αξιόλογο ιστολόγιο αλλά και σε όλες τις συμμετοχές!!! Είναι τοσο αξιεπαινη η προσπαθεια που καταβάλει το καθένα προσωπικά που πιστεύω οτι όλοι έχουν βάλει το λιθαράκι τους σε αυτή την σφαίρα των ιστολογίων!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα μεγάλο ευχαριστώ και στους διοργανωτές για την αξιολογη προσπάθειά τους να παρουσιάσουν όλα τα ιστολογια και με ήθος και διακριτικότητα κινούνται ανάμεσά μας!!!
XAΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ!
ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!
Αγαπητοί μας φίλοι και συνταξιδιώτες εδώ, σας ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια, για τη συμμετοχή σας και για το ήθος σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πραγματικά μεγάλη μας τιμή να είμαστε φίλοι σας.
Καλό τριήμερο σε όλους!
Συγχαρητήρια στο Νικητή!!!!! Νο.1
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό τριήμερο σε όλους σας παιδιά!!!!
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήHappy blogging everyone!!