Πιο ποικίλο δεν γίνεται...
Από πολιτική και οικονομία, έως μαγειρική και γέλιο...
( μετά την ανάγνωση, σερβίρονται καφές, γλυκά και φαγητό για να συνέλθετε...-:)))
Από πολιτική και οικονομία, έως μαγειρική και γέλιο...
( μετά την ανάγνωση, σερβίρονται καφές, γλυκά και φαγητό για να συνέλθετε...-:)))

Paseando por los blog, me he encontrado con esta maravilla, cierto es que al necesitar el traductor, muchas cosas se pierden pero si ya me parece interesante y magnifico traducido, me lo imagino conociendolo en su lengua madre y tiene que ser una pasada.
ΑπάντησηΔιαγραφήYo me quedo como seguidora, no me gusta perderme las cosas buenas, y este blog lo es y mucho.
cre que tengo mucho que aprender aquí y te doy las gracias por campartirlo con todos.
mis ´más sinceras Enhorabuena por la cantidad de seguidores que tienes, eso no se consigue en un día y tampoco con un mal tranajo, por todo esto Felicidades.
yo tengo dos blog, unoi de cuentos y otro de premios y otras curiosidades, pasaté cuando quieras, o puedas estas invitado, sin compromiso por tú parte.
hasta pronto, recibe un beso de tú nueva admiradora Nati.
@ Nati
ΑπάντησηΔιαγραφήMi querido amigo, muchas gracias por tus palabras ..
Va a encontrar nuestro comentario en su blog.
Besos de todos nosotros.
Πολύ ωραίες εικόνες και γενικότερα όλο το blog είναι cool?)) Με φιλικούς χαιρετισμούς, **
ΑπάντησηΔιαγραφή____/)________/)______./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)¯¯¯¯\)¯¯¯¯¯'\_„„„„\)
Greek language is so cute ^3
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ κεφάτο και σπιρτόζικο γράψιμο.!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο στήσιμο της σελίδας !!!
Μένω με την ελπίδα -αν κρίνω από το πνεύμα που γράφεις- ότι το περιεχόμενό του δεν θα περοριστεί στις θαυμάσιες όντως συνταγές...
http://ligery.pblogs.gr
feliz fin de semana
ΑπάντησηΔιαγραφήun abrazo
Marina
hi !
ΑπάντησηΔιαγραφήMπράβο άξιζε τον κόπο,το μπλόκ σου μ αρέσει πολύ.Ωραίες συνταγές και η καρδιά υπέροχη.Θα την κάνω την Κυριακή για τα γενέθλεια του γιού μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά,κατ' αρχήν να σας πω πρώτα ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ για την παρουσίαση του μπλογκ μου από εδώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και τεχνοκράτις ούσα,
- το "τις" με ι,καθότι θηλυκό -
το " άρωμα Γυναίκας " φύτρωσε εκεί που δεν το σπείρανε,σαν αντίδοτο και αντίπαλο δέος σε αριθμούς και τεχνικές αναλύσεις,σε μετοχές και ομόλογα...
Εδώ μέσα,μπορώ να βάλω από μία συνταγή για κεφτέδες μέχρι μία οικονομική ή πολιτική ανάλυση...
ποιός είπε άλλωστε οτι οι οικονομολόγοι δεν κάνουν ωραία κεφτεδάκια...???
Δώσατε σε μένα την ευκαιρία μέσα από τη προσπάθειά σας να γνωρίσω άλλα ενδιαφέροντα μπλογκς που πιθανόν να μην τύχαινε ποτέ να διασταυρωθώ μαζί τους,αλλά και σε άλλους φίλους μπλόγκερ να γνωρίσουν το δικό μου...
Και επίσης ένα εξ ίσου μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους που επισκέφτηκαν για πρώτη φορά τη σελίδα μου,αφήνοντας τόσο ευγενικά σχόλια...
Πριν ξεφύγω και αρχίσω να ευχαριστώ τη μαμά μου,τον μπαμπά μου,τον θείο Βυσσαρίωνα και τη γιαγιά Ιουλία,σας αφήνω με χαμόγελο και για άλλη μία φορά με ευχαριστίες...-:))
SpIrToKoYto
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή φίλη, εμείς ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια , την ευγένιά σου και... γι' αυτήν την φρεσκάδα και το πλατύ χαμόγελο που έφερες στο blog μας.
Είναι τιμή και χαρά μας να σε έχουμε στην παρέα μας και να σε διαβάζουμε!!!
To Spirtokouto μας κρατά συντροφιά σε στιγμές προβληματισμού, σε στιγμές χαλάρωσης, σε στιγμές δημιουργίας στην κουζίνα και όχι μόνο, σε στιγμές που έχουμε ανάγκη να νιώσουμε "γυναίκες"!!! Αγαπώ αυτό το blog και το ιδιαίτερο ταμπεραμένο της ιδιοκτήτριάς του!!
ΑπάντησηΔιαγραφήܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ ܓ✿ܓ✿ܓ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΑΓΚΟΤΩ ΣΤΟ spirtokoytο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!
Thank you very much for seeing 밤알바 information.
ΑπάντησηΔιαγραφήThank you very much for seeing 밤알바 information.
Thank you very much for seeing 밤알바 information.