Το blog "Τότε... Χθές... Σήμερα... Αύριο ;"


Τότε... Χθές... Σήμερα... Αύριο;

Έχει γίνει ιστορικό αξίωμα πλέον ότι, τα έθνη και οι λαοί που απομακρύνονται από τις ηθικές και εθνικές αξίες και την γραπτή και άγραφη παράδοσή τους, να εξαφανίζονται ή ν' αφομοιώνονται από τα άλλα ισχυρότερα έθνη και λαούς.

Αν διατηρηθήκαμε μέχρι σήμερα ως Έθνος και Ελληνισμός, τούτο οφείλεται ξεκάθαρα στην προσήλωσή μας προς τις παραδόσεις και αξίες του Ελληνισμού και στην αγάπη προς τη «Γη των Πατέρων μας».

Ποιο θα είναι το επόμενο βήμα των Ελλήνων ??


5 σχόλια:

  1. ¡Hermoso el blog! Toda una galería de arte.
    Un abrazo desde Buenos Aires.
    Juan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα blog με διαφορετική, αλλά εποικοδομητική και εκπαιδευτική προσέγγιση στο ...χρόνο! Επίσης καλόγουστο και όμορφα στημένο! Σας εύχομαι καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.