Το blog "ας μιλησουμε για αγαπη"



Η αγάπη είναι το μεγαλύτερο κακό που μπορούμε να κάνουμε σε κάποιον.
Εδώ είναι ένας χώρος αφιερωμένος στο μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε εδώ και αιώνες

10 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον φαίνεται και η περιγραφή του σε τραβάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να στε καλα κοριτσια να στε καλα και γερες και δημιουργικες χαιρομαι που σας αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το blog?))εγκάρδια χαιρετώ και σας καλωσορίζω στο blog μας?)) Φιλιά, **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολισσσ μου δεν καταλαβα σου αρεσε η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Vengo de la playa y he visto con más detención tu blog ,es una maravilla,algo he traducido ,me encantó la portada del gallo,es super original,abrazos y cariños.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω παιδια σας περιμενω ολους να στε καλα που αφησατε ενα σχολιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. rosita vargas
    Buenos días a mi blog de las aves propias no tiene imagen, pero tiene el tema del amor. Espero haber visto a mi mismo y no otro. si usted se inscribe a ver con gusto, pero es necesario hacer la traducción que yo le escribo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.