Το blog "My Way"


My Way
Επειδή σημασία έχει πάντα ο τρόπος, αποφάσισα πρωτίστως να γράφω για μένα με ένα τρόπο κατάδικό μου... Έτσι φτιάχτηκε το My Way...
Προς θεού δεν είναι εγωιστικό ούτε προσωποκεντρικό... Σκέφτομαι μόνο πως ο τρόπος σε κάνει να διαφέρεις...
Προσπαθώ λοιπόν...

7 σχόλια:

  1. κι εγώ, ως φίλη και αναγνώστριά του, συμπληρώνω πως η προσπάθειά του αποδίδει .. έναν Άνθρωπο που χαίρομαι να διαβάζω τη σκέψη του.

    Τις καλημέρες μου Μάκη μου
    Τις καλημέρες μου παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι τόσο πολλά τελικά τα ενδιαφέροντα βλογάκια!!!
    Ευτυχώς που μέσα απο εδώ τα ανακαλύπτουμε!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχει πραγματικά τον δικό του τρόπο αυτό το μπλογκ
    ( και αυτό το παιδί...)
    καλησπέρες κι από μένα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι κι εγώ αναγνώστρια του Μάκη κι έχω αποκτήσει πολλούς λόγους να τον εκτιμώ για την ευθύτητα, την ειλικρίνεια, την αμεσότητα, τη φρεσκάδα και την ευγένεια της ψυχής του ενώ έχει και μία ωριμότητα και ευθυκρισία.

    Συμφωνώ οτι είναι ξεχωριστό το blog του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Muy interesante. Un gusto visitarte. Te envío un cordial saludo deseándote un buen fin de semana.

    http://socialculturalyhumano.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.