Το blog "benetik-photos"


Ασχολούμαι  με την φωτογραφία ερασιτεχνικά εδώ και αρκετά χρόνια.
Εκεί βρήκα  ένα μέσο για να μου διώχνει το άγχος και να γνωρίζω καλύτερα τα μέρη που ταξιδεύω. 
Είναι κάτι που δεν αλλάζω με τίποτα!

4 σχόλια:

  1. Ωραίες φωτογραφίες με συγκεκριμένα ξέχωρα θέματα, ελπίζω σύντομα να μπορεί κανείς να της βλέπει, μέσω παραπομπής διασύνδεσης, αναρτημένες και στο Panoramio.

    (σχετικό-άσχετο)

    http://www.panoramio.com/photo/34049480

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi Top Blogs,

    I don't read your language, but ı sometimes look this blog.

    I want something for you.
    Could you give blog about literature?

    Greetings from Turkey ;)

    See u later, friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ahmet Alper

    Dear friend check your email for our answer.
    Greetings from Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mε ενδιαφέρουν πολυ οι φωτογραφίες. Αν κάποιες μου αρέσουν πολύ τις χρησιοποιώ ως εικόνες και επενδύω μ' αυτές τις αναρτήσεις μου.
    Θα σας παρακολουθώ.
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παράκληση: Τα σχόλιά σας να ακολουθούν τους κανόνες της ηθικής και του σεβασμού της άποψης των άλλων.